• Kategorier

  • Arkiv från 5 maj 2005

  • Kalender

  • free counters
  • wordpress visitor counter
  • RSS Merit Wager

Just det!

Läs först min bloggning Wallenbergare med Wallenberg från den 1 april där Peter ”Poker” Wallenberg framhåller att ”bloggare ska behandlas som vilka medier som helst”. Läs sedan min kolumn på Svenska Dagbladets ledarsida den 14 april: Bara för alla att acceptera. Och läs därefter riksdagsledamoten (C) Fredrick Federleys  bloggning Vilket skulle bevisas.  Han skriver bland annat så här:

Jag har inte ringt en enda mediakälla. Inte sms:at någon. Det har inte gått något pressmeddelande. Ingen spindoktor har jobbat. Inte en pressekreterare är aktiverad. Jag har endast använt mig av sociala medier. Precis så som jag oftast gör men denna gång på ett mer renodlat sätt för bevisa vad som skulle bevisas.

Nu ser ni hur allt hänger ihop och hur viktiga bloggar och andra nya medier är!