• Kategorier

  • Arkiv från 5 maj 2005

  • Kalender

  • free counters
  • wordpress visitor counter
  • RSS Merit Wager

Vickys Livs – Affe är borta

Affe på Nytorgsgatan – sista bilden
I måndags berättade jag på bloggen om Affes och Ingrids 35-åriga bröllopsdag. Idag berättar jag att Affe är borta, död. Så obegripligt och oförutsebart är livet att vi inte vet om vi är kvar i morgon. ”Here today, gone tomorrow”.I söndags, för två dagar sedan, plåtade jag Affe när han kom gående på Nytorgsgatan på väg neråt mot Vickys, pratande i mobilen och med en kasse cigarretter som han hämtat hos Golam för att cigarretterna började ta slut hos Vickys och det var söndag. Det blev min sista bild av Affe. Min varma, levande, ombryende och mycket nära och kära vän är borta. Affe, du gick för tidigt! Affe, jag saknar dig så!Och Gunnar Arnkvist har skickat en länk till sin lilla minnessida om Affe.

Lämna en kommentar